onsdag 28 januari 2015

Vissa dagar...

...blir inte så mycket "vettigt" gjort!

Jag pillar lite här, "rensar" lite där 
och sedan Zacke fått sin promenad så blir det bara lite häng i soffan.

I dag var en sådan dag!
Jag har försökt att låtsas att jag inte känner av den där yrseln igen 
och jag har förnekat att huvudet inte riktigt "vill" vara med!
Tills jag somnade i fåtöljen innan klockan var 19.00.

Skam den som ger sig!
Kvällspromenad med Zacke 
och efter den var jag tvungen att erkänna att jag faktiskt inte mådde så bra!
Jag borde lita lite mer på mina instinkter om min egen kropp!
Feber igen, naturligtvis!!!

Måtte den vara borta i morgon för jag har tidig tid hos tandläkaren,
så jag kan knappast ringa återbud
 och dessutom så har jag inte mer trådrullar att sortera och lägga i ordning!
Jag vill fortsätta att sy med mina fina Kaffe-tyger!


Medan jag är i syrummet och grejar så har jag en skiva som går konstant!

Jag vet att resten av familjen är rätt trötta på dom,
men jag älskar U2 och skulle kunna lyssna på denna skiva
Om och om och om igen...

Sanna (som var hemma i Skövde för att gå till tandläkaren)
kom in till mig och undrade om vi inte kunde lyssna på lite Irländsk musik istället?!
Åh, vad roligt det var att kunna säga att det var just vad vi gjorde!!!;-)

Go´kväll på Er!

Kram//Maja

3 kommentarer:

  1. Hörru du, madame - ta och var rädd om kroppen när den säger ifrån! Det var väl någon mening med att du bara skulle "skrota" runt idag - kroppen behövde vila. Sköt om dig nu så att du kommer till tandläkaren imorgon. .......och du, U2 är jättebra!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Låter inget vidare med feber! Krya på dig kramar!

    Har gjort klart min kofta. =o)
    http://smyckasblogg.blogspot.se/2015/01/onsdag-281-kal-three-shades-of-grey.html

    SvaraRadera